Mello

Kallas det tydligen i denna moderna tid. Jag har inte tittat på ett enda avsnitt men hamnade framför finalen en stund ikväll. Måste säga att det var en salig blandning av bidrag. Vinnande låten med Loreen var helt ok men ingen ögonbrynshöjare. Danny var också helt ok. De andra hann jag inte höra ordentligt och kan därför inte säga varken Bu eller Bä om dem. Däremot kommer den rappande moroten att hemsöka mig i mina drömmar.

Mini är hos farmor över natten vilket betyder soffhäng med Storis för mig. Alltid trevligt.

Ha en bra kväll!

Tjing!

Kommentera

