Trötter idag

Nattsömnen ville sig inte riktigt som jag. Vid 03 låg jag fortfarande och försökte somna. Känner mig smått bakis faktiskt.

Snart bär det av mot brukshundklubben för lite träning, vädret är på min sida för en gångs skull.

Efter det ska jag hämta hem Mini och laga fläskarre till middagen.

Har inte kollat mitt morgonvärde idag men nattens värden var inte ok. Rumt 15 mmol trots aggressiv korrigering. Hmm, kan ju vara orsaken till sömnlösheten.

Njut av veckans sista dag!

Tjing!

Kommentera

