Åsikter

Det verkar florera en hel del diskussioner och åsikter kring diabetes, bloggar, attityder, gnäll, kaxighet, kunskap och erfarenheter just nu.
Det är roligt att få ta del av andras tankar kring detta. Jag har också funderat kring detta och känner att de flesta har kloka tankar och några är ute efter att provocera på hög nivå.

Inställningen till sjukdomen är för mig lika individuell som frisörer vi har. Finns det ett rätt eller fel? För mig personligen så har jag en dagsfärsk attityd till min diabetes. Tänker skriva på ett inlägg kring just mina tankar och erfarenheter men det kommer när jag bloggar från datorn och inte från mobilen.

Nu är det det dags för en skön dusch.

Tjing!

Kommentera

