Har jag fått Borrelia???

Alltså, är det inte det ena så är det det andra. Jag kände mig konstig igår kväll. Slapp, trött och huvudvärk. Har ett ställe i huvudet på vänster sida som det liksom blixtrar på. Går inte att förklara men det gör jäkligt ont och varar några sekunder åt gången.

 

Jag stannade hemma från jobbet idag eftersom jag hade feber imorse. Vänster sida av ansiktet är liksom bortdomnat. Jag kan röra på det, har ett jämnt leende osv men det känns  som det är ett lager bommul på det. Nyper jag i båda kinderna så gör det bara ont i höger sida. Min tanke är ju naturligtvis borrelia…Vi har hundar, jag har haft ett stort antal fästingar osv. Mitt läkarbesök idag blev uppskjutet till imorgon så jag tänkte avvakta till det besöket och rådfråga där…

Är fortfarande nojjig över provsvaren jag ska få imorgon. Är inte helt övertygad om att det är bra. Håller på inlägget om min inställning till sjukdomen tills efter jag vet mitt hba1c:)

Tjing!

Kommentera

