Inre stress

inte bra för blodsockret alls. Jag vaknade med inställningen att vi skulle ha en lugn och skön hemmadag. Hunken jobbar så det är jag, grabbarna och hundarna hemma. Kaffe och ägg till frukost sen såg jag fram emot att få ta det lugnt.

Tji fick jag, grabbarna bestämde sig för en match på Guitar Hero, Mini är ingen lysande förlorare så de kivas så hårstråna ryker i spelrummet. gigantisk suck! Direkt så flög bs upp till 11,8, hade 7,0 innan.

Ibland önskar jag att det fanns en On/Off-knapp på grabbarna så man fick andas en stund mellan medlingarna. Nu har de bytt till Playstation move och det låter inte direkt muntrare…

Tjing!

Kommentera

