Första dagen på nya jobbet…

Fast helt nytt är det inte, jag har varit där med jämna mellanrum genom mitt gamla jobb. Mentalt är jag helt utsliten men jag har haft ett bs på runt 5 mmol hela dagen. Men, när jag kom hem var jag uppe och seglade på 12 igen. Gah!

Hursom så ska jag ge dessa dagar kantade av rutiner och regelbundenhet en stund. Till helgen killar jag mina trender på Carelink och justerar lite till.

Är så trött så jag har absolut inget vettigt att skriva så ha en najsig kväll!

 

Tjing!

Kommentera

