Kväller

Konstigt att helgerna flyger förbi och vardagen kan sega sig fram.

Jag har varit riktigt lat fram till eftermiddagen. Då for vi ut i spåren igen och trampade runt. Det gör mig gott men idag var det varmt och flåsigt.

Det slog mig att jag faktiskt haft två dagar på raken med värden under 10! Det är nästan värt att fira tycker jag. Dessutom har det varit ovanligt få känningar. Kan det vara så att jag hittat balansen för den här gången?

Nu ska jag hoppa i säng. Det är snyggonsdag på jobbet imorgon. Inga påsar under ögonen då!

Tjing!

One thought on “Kväller

Kommentera

