Rastlös och trött!

två känslor som inte går ihop. Jag har märkt att jag är oerhört påverkad av vädret och solen gör mig faktiskt lycklig och lättsam. Idag har jag bara tagit det lugnt faktiskt. Vaknade lite illamående så någon frukost har jag inte fått ner vilket gör att jag naturligtvis känner mig håglös just nu. Är helt solo hemma då Mini och Hunken är till skogs och Storis är i Stockholm med sin farmor. Jag hade planerat att fixa lite här hemma som hamnat på efterkälken men så hamnade jag framför datorn istället, lätt hänt!

Håller på att planera min käre fars 60-årsdag. Jösses, hoppas han har ett starkt hjärta!

Har inte mätt ett enda bs idag, känner mig ok ändå. Ibland busar jag till det och struntar i att mäta, jag är ändå bara hemma just nu så då händer inga katastrofer av det. Ha ha ha, känner att jag beter mig som en trotsig unge när jag struntar i mätaren men ibland orkar jag inte fullt ut.

Planerna är att åka på kalas i eftermiddag och sen hänga med familjen efter det.

Vad gör ni??

Tjing!

Kommentera

