Inte nöjd!

med designen på bloggen men jag hinner ju för fasen aldrig sitta ner och fixa något alls! Alltid är det något som hänger på efterkälken och måste fixas på 0,2 sekunder…

Det ska bli så otroligt skönt när spårtävlingen är över nästa vecka! Då ska vi banne mig bara ta det lugnt några dagar på helgen. Iofs kan vi göra det nu också eftersom spåren ska ligga orörda en vecka innan tävling men då pockar ju hemmet på axeln istäallet och ber om en riktig städning.

Imorse försov vi oss ordentligt! Typiskt att det var Storis provapådag inför 6:an. Enda dagen har blir mottagen av rektorn på morgonen så kommer han för sent. Jag vet inte om jag var trött eller trotsig när klockan ringde imorse men ögonen öppnades inte förrän prick 08.00 och då var det redan för sent…

Igår var jag och bowlade med jobbet och det gladde mig så oerhört mycket att jag kunde genomföra detta. Axeln gjorde inte ont alls och jag hade så kul! Jag måste sluta fega med den här jädrans älgaxeln och börja våga prova. Jag har ju haft några bakslag och självklart är jag skraj för dem när jag avböjer aktiviteter som ev kan göra ont. Mest är jag anti mot att ta de där starka tabletterna och sen har jag en sjuk rädsla för att inte kunna jobba igen.

Diabetes….ja, min diabetes funkar superbra just nu. Har säkert haft iaf 5 rena dagar med värden under 10 mmol. Tacksam!

I helgen är det familjehelg för oss, länge sedan vi alla var samlade samtidigt hemma nu! Vad gör ni?

Tjing!

Kommentera

