Hemma från klubben.

Det är ett riktigt andningshål att åka och träna på söndagarna. Solen har ju inte heller suttit fel under dagen.

igår hade jag 18 i blodsocker för första gången på länge. Jag blev så sugen på lakrits och köpte några bitar till kvällen men måttade helt fel med pumpen. Jag är inte bra på att räkna ut hur mycket insulin jag behöver till just godis. det är så sällan jag äter det så jag har väl inte fått in vanan. När jag vaknade imorse så hade det sjunkit till 6,1 mmol och det är jag nöjd med.

Fick känning på träningen idag (otippat? Nej!) så jag år grillad korv med bröd utan insulin till. Hade tänkt att ta en bolus när bs var en aning högre men glömde bort det. Nu är jag nog hög igen men det ska nog lite städsysslor få bukt på…

Har ni haft en bra helg?

Tjing!

Kommentera

