Nu åker vi:)

Håller på att packa för en helg i husvagnen på skogscamping. Spårtävlingen gick galant och set var ju tur för oss som slitit som djur för att få ihop den.

Den här helgen ska ägnas åt våra egna fyrbenta vänner. De ska få spåra och aktiveras riktigt ordentligt. Barnen ska få fiska och sitta uppe vid elden på kvällarna. Åh, vad det ska bli skönt!

Igår låg blodsockret lite högt trots att vi slet. Tror att det var nervositeten över alla detaljer i tävlingen. Det var inte så farligt högt, mellan 10 och 12. Idag är det istället lågt…

Jag får ställa ner basalen inför campingen för där har jag lärt mig att jag kräver pyttelite insulin. Bara bra!

Ha en bra helg. Jag bloggar inte förrän vi är hemma igen.

Tjing!

Kommentera

