Hej hopp…

vad det går!

 

Jösses vad intensivt det är på våren. Vi hade iaf en jättehärlig husvagnshelg! Helt bortkopplade från all stress i skogen. Jag har hunnit köra ur Nisca ordentligt med både, spår, lydnad och uppletande. Det var ju inte helt fel att hela ekoparken var full med campande hundfolk så miljö- och socialträning har vi fått mycket av, så nyttigt!

 

Som sagt så är tävlingen över nu, allt gick finfint men det har varit oerhört mycket jobb med den.

Nästa grej på schemat är pappas 60-årsdag som ska firas till helgen. Vi (läs jag) har hittat på en massa bus för honom och det ska bli kul men det är stressigt att hinna allt med jobb och annat som ska hinnas med. Dessutom fyller min syster år på lördag också samt att Mini fyller 8 år på måndag. Tårtveckan kallas den här veckan hos oss. inte diabetesvänligt för 5 öre.

 

Jo, något som är konstigt är att när vi åker ut med husvagnen så ligger jag så otroligt pressat i bs… Haft pumpen på ca 50% hela helgen och knappt behövt ta någon bolus alls. Ändå har jag haft en hel del känningar…Måste vara skogsluften;) Det händer varje gång vi är utre med husvagnen.

 

Jag skulle också vilja slänga in ett stort tack för alla fina kommentarer jag får. Jag läser dem allihopa men är så dålig på att svara på dem. Det beror på att jag läser kommentarerna i telefonen via min mail. Men det är så svårt att få till att svara på dem via telefonen men jag är så tacksam för alla som skriver och ni ska veta att de blir lästa av mig. Ett särskilt tack för de fina kommentarerna på det låsta inlägget, de värmer och ger styrka!

 

Kram på er!

 

Tjing!

Kommentera

