Avslutning.

Idag har grabbarna haft avslutning i skolan så nu är det äntligen sommarlov! Även om vädret lämnar mycket att önska känns det otroligt skönt. Vi har stoppat en äppelpaj i och ska fika när Hunken vaknar efter sitt nattskift. Jag ska nog våga mig på en bit också.

Värdena har varit bra och stabila sen jag bytte ställe för nålen. Framförallt så tycker jag att insulinet tar mycket bättre och snabbare nu.

Imorgon är jag ledig eftersom det är räd dag. Då ska jag passa på att vila lite. Det är det bästa med sommarlovet…att man inte behöver hasta upp och skicka till skolan.

Igår när jag skulle sova hittade jag sängen som på fotot nedan. Mini och Tino har en egen speciell relation. Mini kan vara lite mörkrädd och orolig vissa kvällar, då tar Tino över och ser alltid till att han är trygg? Egentligen får inte hundarna vara i sängen men hur kan man tillrättavisa en sån här stor snäll björn?

Längtar efter sol och värme nu!

Tjing!

2 thoughts on “Avslutning.

  1. Aw, vilken härlig djurkompis Mini och ni alla har. Tror säkert att Tino känner att hans närvaro spelar roll.

Kommentera

