Hej och hå

Sitter  och prövar min nya mobil. Den gamla  gick sönder i husvagnen och nu har Hunken  övertalat mig att skaffa mig en ny fin Samsung galaxy s3. Jag kan inte säga annat än att jag är supernöjd hittills.

Äntligen en riktigt bra app att blogga  med.

Igår och idag har vi varit i Västerås och tittat på s schäfer sm. Intressant och roligt men varmt. Modproven var kul att se .

image

image

Varmt var det ja,både  för människor och vovvar . Tyvärr låg mitt blodsocker på nästan 20 mmol när jag kom hem. En kombo av värme, uttorknIng och trötthet. Nu har det dalat lite och jag ska ta igen lite sömn.

Ting!

Kommentera

