Pulvermos…

Det har varit en del nattliga känningar nu när jag fått ner blodsockret igen. Det är naturligtvis jobbigt men jag har världens bästa hund som väcker mig och världens bästa man som mer än gärna hämtar önskvärd föda. Jag ska inte klaga….verkligen inte men i natt måste Hunken varit trött:)

Vaknade svettig och panikslagen. Hunken undrar vad jag vill ha. Jag flämtar fram att det går bra med vad som helst ur skafferiet…

Han stapplar iväg också kommer tillbaka med….tadaaa! Ett paket med pulvermos!

H ha ha! Vi skrattade gott där mitt i natten.

Just nyss hade jag en känning igen. Har tvättat bilen idag och det tog. Nu sitter jag och väntar på att äpplet jag åt ska göra sitt jobb. Det vore skönt att för en gångs skull inte överäta när det sjunker. Gårdagens känning slutade nämligen med ett morgonvärde på 19…det hoppas jag slippa den här gången. Det vankas nämligen mysfrukost imorgon bitti. Har lagt en plåt med kalljäst bröd i kylen som ska gräddas till frukost. Mums!

Tjing!

Kommentera

