Årsdag…

Efter tolvslaget har jag haft diagnosen diabetes t 1 i 24 år…

Ska man fira? Nah, inte jag iaf. Tänk så osams vi varit ibland…jag och mr diabetes men vi har kompromissat oss genom åren och vi kan nog dela kropp ett tag till.

Årsdagen till ära har mr d hållit sig å mattan och blodsockret har funkat bra. Jag är lite trött på alla nattkänningar nu. Hoppas de slutar snart för jag vågar inte riktigt minska basalen mer nu.

För övrigt kom denna skatt hem idag efter några nätter hos farmor…nu är Storis där istället.

image

Dags att sova så man orkar upp i tid…

Tjing!

One thought on “Årsdag…

  1. Nä det känns väl inte som man vill fira den dagen….
    Men jag vill gärna ge dig en stor kram och en eloge för din stora bedrift! Tänk 24 år! Wow! Du är så DUKTIG Hanna! Kram!

Kommentera

