Förkovring hela dagen.

Gäsp! Sitter och försöker vakna till lite. Vi har haft en alldeles perfekt helg. Storis har varit i Stockholm med farmor så jag och Mini har haft kvalitetstid tillsammans. Igår var vi på bio och såg ice age 4. Uppskattat av oss båda.

Idag ska jag på rallylydnadsinstruktörsutbildning ( det måste vara det längsta ord jag skrivit någon gång) hela dagen. Jag har gjort som vanligt och tagit på mig alldeles för mycket nu en period. Dels är det denna utbildning. Sen ska vi arrangera en spårtävling till. Dessutom ska jag och Hunken hålla en allmänlydnadskurs och spårkurs. Plus att jag ska vara med på en rallylydnadskurs när instruktörsutbildningen är klar. Mitt i allt detta ska jag hinna träna klart Nisca inför appelltävlingen den 23 september…
Ja…det ordnar sig nog ha ha ha. Om inte annat har jag väl lärt mig en läxa när det är över. Jag måste bli bättre på att säga nej helt enkelt. Det är ju bara så roligt med alla hundaktiviteter så det är svårt att välja bort något. Motion blir det i alla fall så det är ju gynnsamt för mr D:)
(Här i huset kallas numera diabetes för mr D).

Dags att packa för dagen! Ha en skön söndag alla!

Tjing!

Kommentera

