För bövelen!

Borde sova men tankarna snurrar. Konstigt att jag tänker som bäst (mest?) på kvällskvisten när alla sover.

Någon lösning på livspusslet har inte uppenbarat sig och det maler och maler. Jag borde lägga det åt sidan men var f*n sitter offknappen för onödigt grubblande. För mig sitter den i att göra något med Nisca men skulle jag ta ut henne nu och öva på något skulle nog grannarna undra ha ha ha.

Jag är iaf så glad att jag har min lilla familj. De ger mig mycket glädje och styrka. Med risk för att låta nyfrälst skulle jag vilja påstå att kärleken är störst

image

Hittade lite kärlek på trappen igår…get a Room för jösse namn!

Tjing!

Kommentera

