Halvpanik här…

Hela livet är galet just nu.

Har så in i bomben ont i axeln igen:((( det är riktigt illa. Natten till idag sov jag en timma! Man är inte funktionell då. Vill inte behöva äta de där vidriga tradolan hela livet för jag mår kass av dem i övrigt. Jag står inte ut och jag vägrar vara hemma igen.

Panik för tävlingen på söndag också. Känner mig inte redo för fem öre och det är svårt att träna hund när det känns som armen ska lossna från kroppen.

Jag är så dum som inte tar det lite lugnt. Jag jobbar, tränar Nisca, städar och fixar in på sena kvällen. Det är för mycket men jag blir så rastlös annars.

Nästa vecka sker min schemaändring också…den veckan är löst med Storis men sen då???? Är färdig att bara strunta i allt just nu då man tydligen talar för döva öron när man försöker be om hjälp.

Usch vilken taskig attityd jag har men jag skriver bara hur det känns. Varför ljuga om det.

Kanske lättar det lite om smärtan ger med sig lite.

Nisca är iaf helt cool inför tävlingen:) hon tar saker i sin egen takt. Fattas väl bara att jag får känning på plan mitt i lydnaden så hon arbetsvägrar ha ha ha!

Bjuder på lite bilder på träning av framförgående…

image

Hmm…ingen nos i backen tack!

image

Stanna!

image

Ja, jag menade före…

image

På god väg…

image

Bråttom!

image

Föraren in pain!

image

Bästa ♥♥♥

Tjing!

2 thoughts on “Halvpanik här…

  1. Hej Hanna
    Va tråkigt att du har ont i axeln, trist o knapra medicin.
    Taskig attityd har du inte men du behöver kanske ta en funderare…
    Rastlös blir du inte, jag tror de handlar om att kunna unna sig att sitta ner och umgås med sig själv, visst de e inte kul om hemmet ser ut som hela havet stormar…men för vems skull gör du det?? Händer de ngt om du inte gör det? Att vara rastlös tror jag är bra. man kan kalla det rastlös…eller dåligt samvete för man sitter på ändan..
    Jag har varit där, det är inte så långt från att man går in i väggen, får depression, eller ångest, eller bara panik…!!
    De e inte kul med denna sjukdomen heller, de är inte alltid den samarbetar med en iheller.. Prata prata prata…kommunikation tror jag på.
    Vi diabetiker måste bli bättre på att kommunicera och tala om för vården förbundet hur vi mår som personer!!
    De sista är parentes för ditt inlägg, men ändå.

    Styrkekramar(skickar jag fast jag inte känner dig) till dig från skåne!!

Kommentera

