Orken…

Finns inte riktigt att blogga just nu. Det händer en hel del i mitt diabetesliv som jag skulle kunna skriva om men jag mår så där faktiskt.

Just nu har jag min första sensor inkopplad och det är intressant att se hur nätterna ser ut. Ömsom högt och lågt utan någon synlig trend för mig. Axeln gör ont och ger mig sömnlösa nätter och bs ser ut därefter.

Jag är sliten varje morgon och börjar ledsna. Har alltid haft inställningen att snart blir det bättre. Bara jag får ordning på ditten och datten men det händer ju aldrig.

Näh…måste hitta glöden igen!!!

Nu ska jag till jobbet med ett bs på 25…

Tjing!

One thought on “Orken…

  1. Tråkigt att höra att du har en dålig period nu 😦
    Vet inte om jag kan peppa dig men det kommer att bli bättre, det får ta sin tid men bättre kommer det att bli!
    Kramis

Kommentera

