Lite klokare

har jag blivit av att ha sensorn. Ligger högt på morgonen (gryningsfenomenet) och håller det fram till lunch då jag ofta dimper ner rejält. Eftermiddag kväll och natt fram till 03 ligger jag nästan till 100% inom mina mål. Vågar inte riktigt höja basalen eftersom jag sänkt den nyss pga av nattkänningar.

Helgerna behöver också en egen profil upptäckte jag. Trodde inte det eftersom jag sällan sover länge men däremot är jag alltid trött på helgen och tar igen all värk från veckan så det behöver justeras.

 

Allt med jobbtider och Storis har nu löst sig fram till jul så det är ett andrum för mig. Dock är det inte långt kvar till jul heller. Det är ju helt hysteriskt när skyltningen börjar i oktober, trams!

 

Hoppas ni myser i höstrusket!

Tjing!

Kommentera

