Hundglädje!

Idag har det som varje söndag varit hundträning på klubben.
Trots minimal sömn kände jag ändå att jag var peppad.  Nisca också förstås. I gråvädret begav vi oss och träffade på några klubbkamrater där. Vi konstaterade att det var hundväder;)

image

Vi körde fartfyllt idag. Många långa inkallningar,  budföring och långa rapporteringar blandat med stadga. Nisca är en fartfylld dam och jag önskar att jag hunnit knäppa ett kort på henne Idag när hon kom springande mot mig. Hela hon utstrålar glädje och det bara skvätter lera när hon tar fart.

Mitt blodsocker sjönk på klubben. Det kändes som en jättekänning men jag hade sju….har ju legat högt flera dagar nu och kroppen har vänt sig vid det…bara att härda ut fejkkänningarna tills värdena är mer normala igen.

Imorgon är det ny arbetsvecka. Har bestämt mig för att ta en dag i taget ett tag nu.

image

Tjing!

2 thoughts on “Hundglädje!

  1. Jag hatar också när man får såna där ”fejk dunder känningar” när man har legat högt ett tag innan. Man tror verkligen att man ligger pisslågt men så ligger man kanske på 7-8! Men som du skriver så gäller det att härda ut dem! (även om man tror att man typ ska hamna i koma) Tack och lov var det länge sen jag hade så.
    Ha det gott!

Kommentera

