Long time…

Nu har det gått ett tag sedan jag bloggade sist. Jag vet inte riktigt varför det blir så men antar att jag helt enkelt har för mycket att göra.

Julen och dess förberedelser har ju varit ett kapitel för sig…
Vi bestämde oss för att ta in hantverkare mitt i advent för att göra klart badrummet. Smart tänker ni nu va? Nä, kanske inte det bästa men så skönt att få det gjort. Eftersom vi även ska lägga in golv och fixa taket snart så ville vi ha ett jobb med rotavdraget på den här sidan årsskiftet.
Det blev jättefint! Vi väntar bara på en toastol så ska vi montera upp alla möbler. Foton kommer efter det.

Det här varit rörigt under hela tiden och julen har vi fått fixa pö om pö men det gick. Julafton var vi alla här i vanlig ordning och myste.

Diabetes då… har inte min bästa period när det gäller att mäta men jag ligger ok i värdena. De gånger jag är duktig och sticker mig ligger jag som förväntat.

Har bestämt mig för att vänta med cgm till efter årsskiftet för att kunna jobba med den ordentligt.

Vi är långlediga här nu alla. Skönt och annorlunda. Vi är inte vana att hänga ihop så här mycket. Märks på grabbarna om inte annat.

Ska försöka hinna riva en vägg innan golvläggarna kommer hit också. Och lite hundaktivitet som vanligt.

Vill passa på att gratulera Insulinbella som blivit mamma nyligen♥

Återkommer snart och blir mer aktiv.

Tjing!

Kommentera

