Vardag

Dags för vardag igen. Imorgon börjar jag jobba igen och det känns skönt medblite rutiner igen.

I fredags blev min äldsta son tonåring! Hur galet som helst. Det får en verkligen att känna sig ung…not! Ha ha ha! Grabben firades med god mat och fika. Han fick en samsung galaxy s3 av oss och minen var obetalbar. Dyr present? Ja han fick en dyr present men det är han värd flera gånger om. Älskade grabben gör alltid sitt bästa i skolan, är snäll med alla och omtänksam. Han tar så mycket ansvar och kämpar så hårt trots svårigheterna han lever med så jag skulle kunna ge honom allt i världen om jag kunde. I lördags var han i stockholm och shoppade loss med ain farmor:)

Vill visa en bild på badrummet. Hunken har varit så himla duktig och ihärdig. Dragit rör och kopplat allt vatten och elementet. Skruvat ihop och satt upp alla möbler och toastolen. Det är sååå skönt. Nu är det bara att måla fönstret och koppla in nya belysningen kvar!

image

Diabetes då…skit kan jag summera det med. Efter allt kaos som varit på vissa fronter är jag mör som en välbankad file. Grubblar och har svårt att sova vilket resulterar i att jag somnar på småtimmarna utmattad och kommer inte ur säng före 11 på förmiddagen. Då är bs redan så högt att jag mår för illa för att äta. Första målet mat och första bolus blir inte förrän vid 14…katastrof! Struntar en hel del i vad jag stoppar i mig och har svältketoner mest hela tiden. Oh lord vad det ska bli skönt med vardag!!!

Tjing!

Kommentera

