Jäkla baciller…

Host host…snörvel. Blodsockret vägrar sjunka eftersom viruset hänger kvar envist.  Någon sa att en förkylning är inte bara en förkylning med ett enda virus utan den består av flera olika virus som ska bekämpas. Ja…den teorin tror jag starkt på. Småfebrig på kvällen och aptrött på dagen.

Min nystart med mitt bs går så där.  Värdena är lite högre när jag är krasslig men jag mäter oftare iaf. Klappar mig själv på axeln:)

Mini har nyss somnat efter första dagen i skolan efter lovet. Ska snart försöka sova jag också.

image

Nisca och Mini har lite kvällsmys innan sängdags. Älsklingar!

Tjing!

Kommentera

