Kallt!!!

Alltså jag måste ju vara en reptil.  Kan inte bli varm när det är vinter.  Att dessutom bo i ett gammalt dragit hus gör inte saken bättre. Tvi vale!

Idag blir det en lång dag. Jobbar till tre och ska hämta storis efter det. Sen tillbaka till stan för att ta en spruta hos barnmorskemott. Trötta jag…

Bytte infusionsset igår kväll. Fattar inte att jag alltid prickar in det på kvällen.  Man ska ju inte byta då utifall nålen hamnar knasigt och insulinet inte går in. Hade ett bs på 18! Det berodde nog på att jag ätit hamburgare till middag och donerat för lite.  Tryckte i mig 4 enheter och somnade.  Skulle vakna av klockan två timmar senare men sov som en gris.  Vaknade med 10 imorse så då är jag nöjd ändå.

Nu vankas det jobb i snöovädret!

Tjing!

2 thoughts on “Kallt!!!

Kommentera

