Man ska inte ropa hej…

Förvisso men just här och nu ligger blodsockret så in i bängen bra att jag jublar!!!

Inte blir dagen sämre av att Hunken för ovanlighetens skull köpt blommor till mig♥

image

Man blir glad i hjärtat.

I morgon ser det ut som om hela familjen kommer att vara där de ska vara.  Mini är äntligen tillbaka i skolan och Storis som haft magont i två dagar ska också iväg imorgon.  Långdragna äckliga baciller säger jag bara!

Själv ska jag jobba…är inte helt hundra än. Orken tryter och jag är slut hela kvällarna. Det märks på ordningen här hemma. Jag är lite knäpp. Står inte ut med oreda men har inte ork att ta tag i det heller ju. Hur gör människor som alltid har tipptopp hemma??? Vad är hemligheten???

Fet belöning till den som har svaret;)

Tjing!

Kommentera

