Orka!!!

Herregud jag tror jag går sönder. Det känns som jag faller genom rymden i en rasande fart mot något okänt. Magen värker, huvudet känns dubbelt så stort och jag kan knappt andas!!!

Jävla helvetes situation.

Och det svenska sociala skyddsnätet vill jag ge ett fett fulfinger!!! Det skyddar ingenting annat än staten och kommuner.

Ursäkta min något bittra framtoning men jag måste få alla äckliga tankar på pränt i hopp om att de försvinner iaf för en liten stund ur mitt trötta huvud.

Over and out.

Kommentera

