Oflyt…

Ska det vara skit ska det vara ordentligt!
Idag skulle jag och Mini åka och handla. När jag har svängt ut på stora vägen smäller det till i bilen…då har fjädern gått av och kört in sig i ett framdäck aå det blev tvärpunka och noll styrning. Som tur var hade jag inte kommit upp i mer än 60 km i timman så jag kunde rulla hjälpligt till en ficka längre fram.

Det var bara att ringa Hunken som kom med en dollykärra för att hjälpa mig. Bilen gick inte att köra alls. Tyvärr satt spoilern fram så lågt pga fjäderhaveriet så det gick inte. Bara att ringa bärgning.

Suck a la namma. Pengarna bara flyger iväg. Ny diskmaskin i veckan, bärgning idag och gud vet vad verkstan vill ha för att fixa skiten…ska det vara trubbel så är det fasiken på alla plan.

Är iaf tacksam att jag inte satt och blåste i 120 på e18 när det hände.

Blir att gå upp halv fem imorgon bitti och köra Hunken till jobbet så jag kan ha hans bil hemma.

Orka!!!

Dagen i bilder…

image

image

image

image

image

image

Hoppas ni haft en bättre start på helgen!

Tjing!

Kommentera

