Inget nytt under solen…

Eller ska jag skriva snön? Har aldrig varit med om ett envisare snöfall. Jag har fått en andningspaus i eländet. Eller…jag har satt ner foten och bett om lugn och ro i helgen. Jag börjar falla in i dåliga vanor med min diabetes och allmänna hälsa och det är lika bra att ta tag i det på en gång. Annars blir det ännu fler ringar på vattnet.

Gick upp fem imorse så jag är skapligt trött.  Ska på årsmöte på klubben i eftermiddag sen ska jag bara slappa trots att huset ser ut som skit. Det finns fler dagar till att städa…

Tjing!

Kommentera

