Ny vecka

Efter en lugn helg. Känner mig bortskämd med tid just nu. Situationen pågår med en annan intensitet just nu. Har haft en hel del låga morgonvärden nu. Bestämde mig för att sänka basalen på morgonkvisten och skulle göra det igår. Självklart fick jag då ett lågt kvällsvärde…precis när jag just borstat och flossat tänderna efter konstens alla regler var det bara att trycka i sig typ allt i skafferiet. Inte var det läge att ställa ner på natten då med kommande rekyl. Mycket riktigt vaknade jag idag med 18 trots en temp basal på 120%… Ja man känner ju att man lever då. Bara att korrigera, dricka en liter vatten och åka till jobbet. Ha en bra måndag! Tjing!

3 thoughts on “Ny vecka

    • Gick bra att jobba just idag då det var en lugn dag på jobbet. Jag har blivit bättre på att stanna hemma när jag känner att jag behöver det dock:)

Kommentera

