Vab vab vab

Jag blir så uttråkad av att vara hemma så jag får absolut inget alls gjort! Mini är så krasslig. Han ligger på soffan och kollar på film hela tiden. Matt och utan aptit…

Ser ut som om han blir hemma hela veckan och jag med då. Huvva!

En fördel är iaf att jag har all tid i världen att hålla koll på blodsockret.  Eftersom jag mår lite dåligt också så ligger det allt annat än bra.  Seglade runt 15-20 mmol hela dagen igår. Infektion gissar jag. Sånt kan få mig att tappa lusten att mäta men jag hänger i med stickandet.

image

Så här somnade Mini igår…

Tjing!

Kommentera

