Ha ha ha!

Måste bara skriva vad jag nyss var med om.

Jag tror jag är lite sliten efter att ha varit uppe och nässprayat och givit alvedon till Mini. Imorse var han vaken en stund och jag passade på att be honom ta tempen.

När termometern piper så står det 37, 9 på den. Vad gör jag då??!! Jo, jag får lite panik och börjar rannsaka mig själv.  Vad har jag ätit för att få ett sånt högt värde?  Börjar pilla på pumpen för att korrigera och inser sedan att det är Minis temp och inte mitt blodsocker jag mätt ha ha ha.

Pip och siffror är ju liksom mitt liv annars men nu var det ju inte mig det gällde. Ska nog vila lite idag…

Tjing!

One thought on “Ha ha ha!

Kommentera

