Taskig uppdatering va?

Jag som har bestämt mig för att blogga varje dag har inte skrivit en rad idag…

Har hållit på med en massa pappersarbete och mailande kring hundkurser och annat. Så himla skönt att få sånt gjort.

Nu på kvällen har jag varit ur huset.  Bowlat och ätit gott med mina arbetskamrater. Bowlade mig låg och åt mig hög. Så kan det gå! Axeln säger mig att den inte ville bowla så mycket men det var det värt.

Läste idag en uppdatering av en person på fb. Denne beklagade sig över folk som gnäller på värk och behöver starka tabletter. Personen menade på att det är väl inte så jäkla svårt att leva med lite värk. Aouch, vad jag kände mig träffad! Men å andra sidan så tror jag inte att denna någon vill gå i mina dojjor en längre period med kronisk värk som leder till sömnlösa nätter veckor i sträck och ett blodsocker konstant på HIGH. Men människan får gärna prova…

Nu, precis nu, ska jag krypa ner hos Mini som snarkar så taket lyfter.  Hunken har flytt vårt sovrum ha ha ha!

Tjing!

Kommentera

