Dra mig baklänges!!!

Vilken skitdag! Allt min förbaskade mätare vill visa är 15, 15, 15, 15…

Jag blir galen. Jag gör ju som man ska. Har korrigerat lite utan resultat. Insulinet tar det jag äter men inte mer.

Mår apa. Trött och ARG! Hela dagen har jag ägnat denna sjukdom till ingen nytta. Nu ska jag ta en dusch och byta i pumpen som en sista åtgärd.  Sen ska jag sova…jobb imorgon och då lär man ha tålamodet tillbaka.

Mr D kan dra dit pepparn växer!

One thought on “Dra mig baklänges!!!

Kommentera

