Orka!!!

Jag vaknade med ett bs på 15. Helt oförtjänt. Det är orättvist tycker jag. Jag har hinkat kaffe och väntat på att korrigeringen ska göra sitt. Det händer inte idag tydligen. Hunken är på g. Han har städat övervåningen, duschat och rastar nu hundarna.

Jag väntar…har laddat en maskin tvätt men jag vill ner i bs. Bli av med den här äckliga trötta hinnan på kroppen. Jag vill orka röja av. Orka städa lite ute och ÄTA något. Trött, sur och hög.

Varför kommer jag inte i fas? Detta jäkla räknade är ett oavlönat heltidsjobb. Jag är förbannad på mr Diabetes!

En dammsugning kanske sänker lite…

image

Tjing!

Kommentera

