Rekord

Idag har jag satt rekord. Har legat på high hela dagen trots monsterdoser…

Känns så där. Dagen har dessutom varit tokstressig.  Jobbat, fixat ärenden, kört Mini till teater och hem, lagat mat, läxläsning, tvätt och en massa pappersarbete…

Skulle tanka bilen efter jobbet. När jag var klar och skulle gå runt bilen för att åka ser jag att de sista fem sex litrarna runnit ut under bilfan!!!
Bara att gå in på macken och ursäkta sig, pinsamt! Tydligen läcker packningen längst upp i tanken så jag får inte tanka fullt nu då för då går det åt absol på macken:/

Nu ska jag ta mitt vidriga blodsocker och försöka sova…

Natt natt!

Kommentera

