Ångest på kvällskvisten!

Är det något som är äckligt så är det när någon ska pilla i mina ögon!  Otäck känsla det där och imorgon är det dags för återbesök på ögon.

Förhoppningsvis har förändringarna stannat av och jag slipper laser. Hoppas hoppas hoppas!

Idag tog jag och Hunken en promenad med hundarna i stan. När man bor på landet behöver de miljötränas. Vi hade sån tur att vi stötte på cyklar, hundar, en skateboardåkare och annat smått och gott. Det fixade jyckarna bra!

Har slarvat med att mäta idag.  Det har varit lite mycket annat att tänka på men imorgon är det nya tag igen.  Jag gör så ibland…busar till det och latar mig. Man måste få ledigt ibland…

Tjing!

One thought on “Ångest på kvällskvisten!

  1. Håller tummarna för att återbesöket gick bra, och att förändringarna stannat av!
    Jäkla skit komplikationer man ska behöva få också, räcker det inte med själva diabetesen liksom? :-/
    Angående förändringar, fick du mera förändringar under dina graviditeter? Jag fick inga alls med första, men rätt mycket med andra. Eller ja, hela kroppen tog jäkligt mkt stryk av andra graviditeten.. funderar på om det är pga diabetesen, o varför de blev förändringar med andra och inte första.. :-/

    Sköt om dig!:) Kramar

Kommentera

