Kallt!

Men jag antar att jag inte är den enda som lider. Här har vi haft 25 minus vilket innebar att vattnet frös och tempen inne låg på 16 grader imorse. Jag är ingen vän av extrem kyla eller värme för den delen.

Idag ska jag byta sensor igen. Det är den första som hållit hela tiden ut på länge och dessutom varit korrekt i sina värden. Tyvärr har värdena inte varit de bästa men idag verkar jag kunna hålla mig under 10 mmol igen. Blodsockret har sina egna odörklarliga perioder….

Mannen jobbar, Mini är hos farmor tills imorgon så jag ska ta tillfället att umgås med 16-åringen ikväll. Vi ska nog se en film.

image

Nu är julen utstädad här.

image

Intresset för att gå ut är lågt idag❤

Intresset för att gå ut är lågt idag❤😁

Kommentera

